برنامه الله از نگاه روح ا... دربافق برگزارشد

یزدفردا "عسکری از بافق:همزمان با سي يكمين فجر انقلاب اسلامي همايش برنامه الله از نگاه روح الله در كانون شهيد با هنر بافق برگزار شد .
در اين همايش كه معاونين فرماندار و بيش از 300نفر از بسيجيان ، دانش آموزان ودانشجويان عضو تشكلهاي غير دولتي بافق حضور داشتند، سردار" سعيد قاسمي" از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس در سخناني با اشاره به جنگ نرم دشمنان عليه نظام وانقلاب اسلامي به تبين انديشه هاي حضرت امام خميني (ره) پرداخت و اظهار داشت اتفاقات امروز در جهان پس لرزه هاي انقلاب اسلامي ايران است .
وي اضافه كرد امروز دشمن به اين نتيجه رسيده است كه آنچه در سه دهه گذشته باعث برهم خوردن معادلات آنها شده ناشي از تفكر و انديشه امام خميني است ومعتقدند بايد در ايران قلب اين تفكر را مورد هجمه قرار دهند .
سردار قاسمي " گفت : متاسفانه عده اي براين باورند كه ايدئولوژي امام خميني مخصوص مقطع زماني خود امام بود و ديگر اين تفكر منسوخ شده است ليكن مردم ولايي ما پشت سر خلف وجانشين ايشان (مقام معظم رهبري) به تفكرات روح ا... پايبند هستند و حاضر نخواهند بود آنرا از دست بدهند .
وي با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات گفت : اين جريانات و آشوبهايي كه پس از انتخابات كليد خورد پيش زمينه اي داردكه بيش از دو دهه از آن مي گذرد واگر بخواهيم از اين مقطع حساس به خوبي عبور كنيم بايد يكبار ديگر تفكر وانديشه هاي ناب حضرت امام خميني (ره) را مورد بازخواني قرار دهيم .
وي برانتقال ارزشهاي اسلامي و جريانات پيروزي انقلاب به دانش آموزان تاكيد كرد و افزود : در حال حاضر دانش آموزان به وسيله كتاب تاريخ دوره هاي راهنمايي و دبيرستان به طور خلاصه و ناقص با انقلاب اسلامي آشنا مي شوند اما به دليل نا كافي بودن اطلاعات داده شده ، نسل حاضر شناخت درستي از انقلاب و اهداف رهبر فقيد آن ندارند زيرا باخواندن چند سطر يا صفحه كتاب ، دانش آموزان نمي توانند به خوبي با تاريخ انقلاب آشنا شوند.
سردار " قاسمي " تاكيد كرد اگر بخواهيم تن به ذلت ندهيم و به سرنوشت كشورهايي چون تركيه ، عراق و افغانستان دچار نشويم راهي جز ترويج تفكرات امام خميني در جامعه نداريم .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا